18 Ağustos 2007 Cumartesi

oh papatya

blog günlük anlamında bir kelime imiş. o zaman, şu kalbim kadar temiz sayfaya günlük esintili bir şey yazmazsam çatlarım. yalnızca günlük esintili mi? hayır "bir ergenin günlüğü" esintili.

sevgili günlük.

bu gün kendimi bir acayip hissediyorum. hiç yaşayasım yok. bir kız sevdim vermedi sevgili günlük. yeter lan. her gün osbir osbir nereye kadar? hayatı çözdüm ben günlük. bu yaşlarda otuzbir yardımıyla elimizi pürüzsüzleştiriyor, sonra onun da yardımıyla çiviyi çakıyor göt deliğimize. sistemi tam çözemedim ama genel hatlarıyla böyle. seneye kesin çözmüş olurum.

bir de sivilce sorunum var ki sorma günlük. arkadaş, tamam yüzde çık, kolda çık, vücudun muhtelif yerlerinde çık, okeyiz. ama götün hemen altında sivilce çıkar mı lan? bu gün otobüste benim kadar dikkat çeken birinin olduğunu zannetmiyorum. sol yanakta çıkan sivilce yüzünden sağ yanağım üzerinde oturmak zorunda kaldım. pozisyonu gözünün önünde canlandırabilirsin galiba sevgili günlük.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

götün için geçmi$ olsun karde$im, ama sen yine de otobüste ayakta durma, insanlık için, bizim için..

Adsız dedi ki...

bende yanağımda var diye o tarafa yatamıyorum. tabi seninki başka bir boyut, başka bir yanak. çok acı olmalı.