14 Haziran 2008 Cumartesi

görüyorum ki en son yazı 20 aralık 2007de yazılmış ve "ahh ahh" demek istiyorum tıpkı bir ihtiyar gibi zaman ne çabuk geçiyormuş dercesine iç geçiriyorum. ne tırto geçti bir dönem daha ve biz hala aynı yerdeyiz, bir karış gitmemişiz:D hala aynı konular tartışılıyor, üst başlık değişken alt metin sabit. fazla ciddi gözükse de asıl problemlerin yanında gündemdekiler çocukça kalıyo, hele bir de o kocaman insanların tartıştığı düşünülüce daha bir komik. ama mevzuu o değil, mevzuu lindsay lonan'ın göğüs estetiği, büyütmüş memeleri(bkz.medyum memiş: üfleyerek silikon yapan yegane insan) ha bir de "güzel ve yalnız ülkemiz" var bol sentetik ama kazısan üstü hep Anadolu..

agyness diye bir hatun türedi ya son demlerde, erkeksi falan ayağına taşto olmanın sınırladında; salyaa:p rihanna da ne biçim oldu bi saçlar gitti falan, o eski halinden eser yok şimdi (bkz.ibo: yılların eskitemediği schwarzkopf bıyık)

condom var bir de, herkes nedense bir anda çok benimsedik, hepimiz cüzdanımızda condom taşıyormuşcasına(bkz.uykuzu-otis abi) klipte bir de sosyal mesaj verilmeye çalışılmış aidse karşı ama o kadar mal bir şarkıyla nereye mesaj veriyorsun ki:D

az yazasım var ya kısa da bir şiirle bitireyim:

Biz gittik mecliste mihman kalır mı
Dost kalır mey kalır yar tin kalır mı
Kaç kere doldurdun kanı kadeh kırılır mı
Lütfedip dudakta bir buse kalır mı

2 yorum:

Adsız dedi ki...

otis abiden örneklemelerin sonu yok. Ben böyle cinsel potansiyeli olan karikatür kahramanı görmedim. Adam her hafta bi hatun götürüo. Bence Amerikaya gidelim orda donduralım kendimizi. 5 yıl sonra fişi çekerler çözülür buzlarımız biz hala dondurulduğumuz yaşta olurus ooohhh. hatunlar göz altı kremlerine başlarken, erkekler kollarındaki tüylere lazerle epilasyon yaptırırken tüm bunlara 5 yaş küçük biri olarak anlamsız bir suret ifadesiyle bakmak pek haz verici olar die saçmalıorum sanırsam gecenin bu saatinde. Yok aslında bitirecektim ama aptal bi sinek girmiş odaya adeta bir muhabbet kuşu edasıyla gezinio aha omzuma kondu ipne. hayır kocaman bide semirmiş. Ev zaten hayvanat bahçesi gibi oldu. Yakında okul öğrenciğleri ziyarete gelecek. Aman neyse sustum..

Adsız dedi ki...

ooyy ooyy. Otis abinin cinsel potansiyeline hayranız zaten adam her hafta bi hatun götürüo. yaşlanma mevzuusuna gelince Amerikada böle donduruolarmış 5 - 10 yıl sonra çözüveriolarmış bi bakıomuşsun senle yaşıt olan herkes böle çökmüüşş per perişan peşmürde (bu kelimeyi yeni öğrendim cümle içinde kullanmam gerekiodu)ama sen genç kalıosun ne güzel valla.