3 Eylül 2007 Pazartesi

bbg

vay be, ne kadar da yaşlanmışız. erayın melihin üzerinden yıllar geçmiş de farkına varmamışız. ben bbg yi bıyık buran bir eray ve genç kızların sevgilisi bir melih olarak hatırlıyordum. bakıyorum,çok da değişmemiş. bbg evimizin içinde bir genç kızların sevgilisi bir de ortalamanın üzerinde ciddi bir abimiz var.

yeni eklenmiş bir karakter var, amerikada yetişmiş, ekonomik olarak güçlü bir tabakanın ingilizce konuşan kızı. daha doğru söylemek gerekirse türkçeyi bilmeyen ama ingilizceyi de vandırfuuuul olarak kullanan kız. ben bir de geez bekliyom şahsen. ilerki programlarda söylemezse arabım, esmerde olabilirim.biçim biçim, iyi gelir.

bir de bunun avrupa versiyonları var. her şeyi bizden daha ileri olan gaavır bunun da ilerisini yapmış. adamlar istedikleri zaman sikişebiliyorlar. çatır çatır hemi de. hem, çükü görüp "vandırfuuul" diyeni gözetlemek kanepe görüp "vandırfuul" diyeni gözetlemekten daha iyi olsa gerek.

imdi bıyık buran eray abimiz ve genç kızların sevgilisi melih abimiz için geliyor:

bbg tarıktan "ooooooooo"

o değil de notu: yav ne cenabet bir ismi varmış bu şarkının mirim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ahlak ve diğer bütün güzel değerlerimiz de hızla modernleşiyor(!) o yüzden bu tür manzaraların bizde de olması çok uzak değildir, en fazla iki kuşak içinde rastlarız... Aydınlanmış yani şiyar kimselere muhtaç bu gençlik ve biraz da aydınlanma isteğine. Sen anladın mirim..

Adsız dedi ki...

ben o yabancıların sikiştiği bbgyi küçükken haberlerde görmüştüm. tabi kimse inanmıyordu hadi lan diyorlardı. demek ki yalnız değilmiş. hey yavrum... küçük bir odada bayaa da ateşliydi. neyse bide ben erayı tutardım.