1 Eylül 2007 Cumartesi

sep seksi fotolarım

msn de illet bir virüs musallat oldu başıma. bir acayip hallerdeyim. kansız oğlu kansız insanlara "en seksi fotolarım burda" şeklinde mesajlar atıp akabinde virüs yollayormuş haberiniz ola. eğer beni dahi seksi olarak görmeye dayanacak kadar azmış ve onu kabul etmişseniz size bir yardımım dokunamaz. ancak imam paklar sizi. yok eğer bunun virüs olduğunu biliyor idiyseniz ve bir tür mazoşist iç güdüyle hareket edip, virüsü bilgisayarınıza yüklemiş iseniz, mazoşist iç güdünüzün amına koyim. hayır daha hayırlı işler varkene ne diye msn üzerinden kendinize acı çektirip zevk alıyorsunuz bilmiyorum. zaten sizi de bdsm nizi de hiç sevemedim.

velhasıl, yazıyı aslında beni domalmış olarak göremeyeceğinizi belirtmek için yazdım. bir de ezilenler iktidar olacak. o yüzden.

Hiç yorum yok: