30 Eylül 2007 Pazar

evrimleşir de sikerim diye maymun almak

nasıl bir mantıktır ya rabbim,bu abazalığın bir şekilde formüle edilebilme ihtimali,newton olsun hawking olsun herhangi değerli bir bilim adamımız tarafından açıklanabilmeihtimali var mı?

yoksa biz bu fenomenin açıklanamama ihtimalini mi sevdik? bilemiyorum.

yaş itibariyle şahin k beyefendiyi çok iyi tanıyan bir neslin saygıdeğer neferlerinden biriyim. evet elim sikimden kolay kolay ayrılmıyor ancak ben hiç bu kadar abaza olmadım arkadaş. nedir lan evrimleşse bile sikmem ki ben maymunu. kıllı kıllı ıy.

kadın dediğin eskiden dahi olsa kılsız olmuş olmalı. sıçmamalı yada. ne lan bok dolu deliğe sikimi mi sokacam? manyak mıyım. hiç birşeyinde değilim de bu fantaaağzinin sahibi yüce yürekli insan maymunu evrimleşinceye kadar evinin bodrumunda saklayacakmıdır? yoksa her azdığında bodruma inip o zararsız,günahsız ve kılıı hayvanla cinsel fantaaağzilerini mi gerçekleştirecektir? ben ikincisnin gerçek olacağını zannediyorum, evrimleşecek diye maymun alacak bir adamı sadece elin kesebileceğine inanmıyorum. inanmak istemiyor da olabilirm.

o değil aklıma yeni bir şey daha geldi, ya bu maymun aynı zamanda diri vicıtlı bir mükreeemin hastası ise? daha kötüsü sizi de mükremin zannederse? o zaman anana babana bodrumdan gelen u u u seslerini nasıl açıklayacan allahımın abazanı?

Hiç yorum yok: